Actualització del Procediment per a planificar l'activitat preventiva derivada de l'avaluació de riscos laborals
Actualització del Procediment per a planificar l'activitat preventiva derivada de l'avaluació de riscos laborals
Nova actualització del Procediment per a planificar l'activitat preventiva derivada de l'avaluació de riscos laborals. Este document té per objecte establir la metodologia per a l’elaboració del document de planificació de les activitats preventives necessàries per a eliminar o reduir i controlar els riscos laborals determinats en els informes derivats de les actuacions desenvolupades pel Servei de Prevenció de Riscos Laborals del Personal Propi de la Generalitat, d’acord amb el que s’establix en la Llei de prevenció de riscos laborals i en el Pla de prevenció de la Generalitat.
Publicat 08/05/25
Actualització del Model per a la realització del pla de prevenció (05.2025)
Actualització del Model per a la realització del pla de prevenció
Actualització de la Guia de bones pràctiques per a la prevenció de conductes d'assetjament laboral 12.2024
Guia de bones pràctiques per a la prevenció de conductes d'assetjament laboral
Actualització de la Guia de bones pràctiques per a la prevenció de conductes d'assetjament laboral. Este document té tres objectius principals. En primer lloc, complir amb els protocols de prevenció i actuació davant l'assetjament laboral de l'Administració de la Generalitat. En segon lloc, fomentar conductes ètiques i professionals en la gestió dels servicis. Finalment, promoure i preservar principis i normes de conducta que guien l'activitat professional del personal empleat públic, establint un marc de referència per a estes conductes.