T'interessa

Guies informatives

Guies informatives

La redacció de la Guia de Bones Pràctiques per a la Prevenció de Conductes d'Assetjament Laboral deriva del compromís adquirit pel Servei de Prevenció a partir del Protocol de Prevenció i actuació davant l'assetjament laboral en l'Administració de la Generalitat, al mateix temps que, pretén donar compliment a la Llei 7/2007 de 12 d'Abril, de l'Estatut Bàsic de l'Empleat públic, que regula els deures bàsics dels empleats públics constituint un autèntic codi de conducta, així com la Llei 10/2010 de 9 de Juliol d'Ordenació i Gestió de la Funció Pública valenciana que ho fa també respecte del personal de l'Administració Generalitat. La Guia va ser aprovada en la reunió de la Comissió Sectorial de Seguretat i Salut en el Treball dels àmbits de Justícia, Administració Pública i Docent, d'11 d'abril de 2018.